اقبال بازار کتاب به یادداشت های شیطان

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران موسسه انتشارات علمی و فرهنگی دومین گزارش از پرفروش ترین آثار داستانی و غیر داستانی خود در سال جاری را منتشر کرد.

اقبال بازار کتاب به یادداشت های شیطان

بر اساس این گزارش در ماه ابتدایی تابستان و در میان آثار داستانی این موسسه کتاب یادداشت های شیطان اثر لیانید آندری یِف با ترجمه حمید رضا آتش بر آب قرار گرفته است. آندری یف این رمان در بهار 1918 نوشتن آن را شروع کرد اما هرگز نتوانست آن را به اتمام برساند، چون در 12 سپتامبر 1919 درگذشت. کتاب هم دو سال بعد منتشر شد.

در رتبه دوم از پرفروش های داستانی کتاب کشتن مرغ مینا قرار گرفته است. رمانی به قلم هارپر لی و با ترجمه فخرالین میررمضانی. این رمان که شهرتی جهانی دارد مورد اقتباس سینمایی نیز قرار گرفته است.

سومین اثر پرفروش در تیر ماه نیز دزیره اثر آن. ماری سلینکو معرفی شده که در انتشارات علمی و فرهنگی با ترجمه ایرج پرشکزاد منتشر شده است.

در بخش کتاب های فلسفی کتاب لذات فلسفه اثر ویل دورانت با ترجمه عباس زریاب خویی قرار گرفته است و در رتبه دوم نیز کتاب جمهور افلاطون با ترجمه فواد روحانی قرار گرفته است. رتبه سوم پرفروش های فلسفی نیز به کتاب تاریخ فلسفه اثر ویل دورانت اختصاص یافته است.

در بخش داستان های کودک و نوجوان پرفروش ترین کتاب ماه تابستان اثرپدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم با قلم دنیس ولهن و با ترجمه فرزاد اکبر پور قرار گرفته است. در رتبه دوم پرفروش های این بخش نیز کتاب کمی گم شده ام اثر کریس هوتن با ترجمه شهلا انتظاریان قرار گرفته است.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14146

به "اقبال بازار کتاب به یادداشت های شیطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبال بازار کتاب به یادداشت های شیطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید