برخورد قانونی با هر نوع تجمع درکهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله آزمون اول، استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری هر نوع تجمع در استان خلاف قانون است.

برخورد قانونی با هر نوع تجمع درکهگیلویه و بویراحمد

به گزارش از استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سی و هشتمین نشست مبارزه با کرونا با بیان اینکه اگر قرار است فعالیت اقتصادی داشته باشیم باید الزامات بهداشتی را رعایت کنیم گفت:همه واحد های اقتصادی که مجوز بازگشایی برای آنها صادر شده است باید در سامانه وزارت بهداشت اطلاعات خود را ثبت و دستورالعمل ها را حتما رعایت نمایند.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه متاسفانه عده زیادی در استان توصیه ها و دستورالعمل ها رعایت نمی نمایند اضافه نمود: برای مثال تجمعات عروسی و تشییع جنازه ها هنوز در بعضی مناطق استان برگزار می گردد و این بی توجهی ها منجر به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان می گردد و در صورت تکرار چنین مراسم هایی مطابق با قانون برخورد می کنیم.

استاندار با اشاره به اینکه موضوعی در کشور مهمتر از مسئله کرونا وجود ندارد اضافه نمود: بعضی مدیران معاونان خود را به جلسات می فرستند این در حالی است که خود در استان حضور دارند.

او اضافه نمود: کالا های اساسی ماه مبارک رمضان وارد استان شد و برای حفظ سلامت مردم اولویت توزیع با فروشگاه های اینترنتی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان کرونا 247تن و فوتی ها هشت تن است گفت: دو مورد فوتیِ مشکوک به کرونا هم داریم که نتیجه آن به زودی اعلام می گردد.

یزدان پناه اضافه نمود: تا به امروز 25هزار نفر از واحد های صنفی در سامانه وزارت بهداشت اطلاعات خود را ثبت کردند که پیش بینی می گردد این رقم به 30هزار واحد برسد.

یزدان پناه گفت: پیش بینی می گردد تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یابد.

بانشی معاون بهداشتی و درمانی علوم پزشکی استان هم با اشاره به اینکه پیک و اوج مبتلایان به کرونا در استان 15فروردین بود گفت: به دلیل بی توجهی مردم به دستوالعمل ها و توصیه ها ممکن است این پیک نیز دوباره تکرار گردد.

بانشی اضافه نمود: مردم باید مراقب باشند چرا که اگر در مقابل کرونا هوشیارانه عمل نکنیم دیگر این نیرو های تازه نفس کادر درمان را نخواهیم داشت.

زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: 816روستا در استان دسترسی به اینترنت ندارند همچنین در مجموع 15هزار دانش آموز در حاشیه شهر ها هم تمکن اقتصادی که از آموزش های مجازی استفاده نمایند.

غ

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10852

به "برخورد قانونی با هر نوع تجمع درکهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قانونی با هر نوع تجمع درکهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید