ترامپ فعلا نامزدی خود برای انتخابات 2024 را اعلام نمی کند

به گزارش مجله آزمون اول، منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند، دونالد ترامپ قصد ندارد تا پیش از تحلیف جو بایدن، نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 را اعلام کند.

ترامپ فعلا نامزدی خود برای انتخابات 2024 را اعلام نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از صداوسیما، پایگاه خبری آکسیوس به گزارش از سه منبع نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نوشت که وی قصد ندارد پیش از مراسم تحلیف جو بایدن، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 اعلام کند.

ترامپ که نتوانست مقام ریاست جمهوری آمریکا را برای دور دوم حفظ کند همچنان حاضر به پذیرش شکست در انتخابات نیست و از تقلب گسترده در رای گیری ها صحبت می کند.

پیش تر گفته می شد او قصد دارد پیش از 20 ژانویه که مراسم تحلیف جانشین اش برگزار می شود، نامزدی خود را برای دور بعدی اعلام کند. اما اکنون نگران است چنین تصمیمی، رای دهندگان حامی اش را به این باور برساند که او از نبرد برای تغییر نتیجه انتخاباتی که به پیروزی بایدن منجر شد، دست برداشته است.

دونالد ترامپ بار ها بر وقوع تقلب گسترده در انتخابات این کشور تاکید کرد.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح می شود که دوشنبه گذشته، آرای هیئت های الکترال ثبت شد و جو بایدن به صورت رسمی به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا انتخاب شد.

میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان سنا پیروزی بایدن را تبریک گفت. از آن سو، چاک شومر، رهبر دموکرات های سنا هم از ترامپ خواست تا ادعا های تقلب در انتخابات را متوقف کند و همچون مک کانل به بایدن تبریک بگوید.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19909

به "ترامپ فعلا نامزدی خود برای انتخابات 2024 را اعلام نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ فعلا نامزدی خود برای انتخابات 2024 را اعلام نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید