تکذیب خبر جدایی سرمربی تیم ملی فوتسال

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد ناظم الشریعه با اشاره به جدایی محمد هاشم زاده از کادرفنی تیم ملی فوتسال گفت: هاشم زاده فرد شناخته شده ای در فوتسال ایران است و از زمان بازیکنی تا رسیدن به کادرفنی تیم ملی از صندلی خاصی برخوردار بوده است.

تکذیب خبر جدایی سرمربی تیم ملی فوتسال

وی ادامه داد: در چند سال اخیر وی به عنوان دستیارم در تیم ملی کوشش بسیار زیادی داشت و اکنون از جدایی اش احساس خلا می کنم. هاشم زاده در مسائل فنی و در ارتباط موثر با بازیکنان نقش پر رنگی داشت. او قطعا این تصمیم سخت را به دلایل متفاوتی گرفته و مسائل اقتصادی هم بخشی از آن بوده است. با وجود ناراحتی زیادی که بابت عدم حضورش در تیم ملی دارم، اما از صمیم قلبم آرزوی موفقیت برایش دارم. امیدوارم با بهتر شدن شرایط در آینده ای نزدیک مجددا شاهد حضور هاشم زاده در تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره احتمال اضافه شدن مربی دیگری به کادرفنی تیم ملی، گفت: تا این لحظه هیچ چیز قطعی نیست. باید با رییس کمیته فوتسال نشست مشترکی داشته باشم و کلیه جوانب را آنالیز کنیم. پس از آن می توانیم درخصوص استفاده از فرد جدید در کادرفنی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری کنیم.

ناظم الشریعه که با سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه نموده است، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره احتمال قطع همکاری وی با تیم ملی فوتسال ایران، توضیح داد: تیم ملی در شرایط حساس اعزام به ازبکستان و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا واقع شده است، با این حال در بعضی موارد شاهد انتشار حدس های خلاف واقع هستیم. با وجود همه کم و کاستی هایی که در بعضی موارد وجود داشته، اما در برهه حساس کنونی هیچگونه تصمیمی برای قطع همکاری با تیم ملی ندارم. ما محکوم به ادامه فرایند چندین ماه اخیر هستیم و تا کسب نتیجه مطلوب در جام ملتهای آسیا و صعود به جام جهانی این راه ادامه خواهیم داد.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16251

به "تکذیب خبر جدایی سرمربی تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر جدایی سرمربی تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید