حاجی دلیگانی: عضو هیأت رئیسه مجلس: قصاص نوید افکاری بر اساس قانون بوده است ، افکاری شاکی خصوصی داشت

به گزارش مجله آزمون اول، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: قصاص نوید افکاری طبق قانون اجرا شده و به هیچ وجه سیاسی نیست و سیاسی خواندن آن درواقع یک نوع فضاسازی علیه اجرای این حکم به شمار می رود.

حاجی دلیگانی: عضو هیأت رئیسه مجلس: قصاص نوید افکاری بر اساس قانون بوده است ، افکاری شاکی خصوصی داشت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای حکم قصاص نوید افکاری گفت: اجرای حکم قصاص نوید افکاری، قاتل کارمند اداره آب و فاضلاب استان فارس طبق قانون اجرا شده است.

وی اضافه نمود: نوید افکاری شاکی خصوصی داشته و، چون خانواده مقتول رضایت ندادند و خواستار اجرای حکم قصاص شدند، حکم قصاص وی اجرا شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: قصاص نوید افکاری به هیچ وجه ربطی به امور سیاسی کشور ندارد و سیاسی خواندن آن یک نوع فضاسازی علیه اجرای حکم وی است.

حاجی دلیگانی گفت: اجرای حکم نوید افکاری درواقع در راستای احقاق حقوق مردم است و، چون وی مرتکب قتل عمد شده و نتوانسته رضایت خانواده مقتول را بگیرد باید حکم قصاص در موردش اجرا می شد.

وی در سرانجام گفت: باز هم تأکید می کنم که اجرای این حکم به هیچ وجه سیاسی نیست و سیاسی خواندن آن یک نوع فضاسازی رسانه ای علیه اجرای این حکم است.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15985

به "حاجی دلیگانی: عضو هیأت رئیسه مجلس: قصاص نوید افکاری بر اساس قانون بوده است ، افکاری شاکی خصوصی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی دلیگانی: عضو هیأت رئیسه مجلس: قصاص نوید افکاری بر اساس قانون بوده است ، افکاری شاکی خصوصی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید