حرکت خوبی برای علمی شدن ورزش های زورخانه ای شروع شده است

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت وزارت ورزش، مجتبی جوهری برگزاری نشست تخصصی کمیته های داوران و مربیان و شورای راهبردی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را مثبت ارزیابی و تاکید نمود: حرکت علمی شدن این رشته با قدرت و سرعت ادامه دارد.

حرکت خوبی برای علمی شدن ورزش های زورخانه ای شروع شده است

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست تخصصی کمیته های داوران، مربیان و شورای جوانان فدراسیون را بسیار مثبت ارزیابی کرد و شرح داد: این نشست تخصصی در سرانجام هر سال برگزار می شد، اما بدلیل شیوع ویروس کرونا این بار به تعویق افتاد و در خردادماه این نشست تخصصی را برگزار کردیم بطوریکه نمایندگان داوران و مربیان و شورای جوانان استان ها حضور یافتند و بحث و آنالیز نهایی پیرامون به روز رسانی آیین نامه های داوری و مربیگری و برگزاری رویدادهای مختلف این رشته صورت گرفت.

مجتبی جوهری ادامه داد: این نشست بزرگترین نشست تخصصی فدراسیون محسوب می گردد و هدف از آن این است که راستا علمی شدن ورزش زورخانه ای را با سرعت ادامه دهیم. خوشبختانه با حضور نخبگان در این نشست های تخصصی برآیند خوبی را بدست آورده ایم و حرکت رو به جلو برای پیشرفت قابل توجه این رشته با قدرت و سرعت ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی عملکرد شورای جوانان این فدراسیون را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: با مشارکت شورای جوانان حرکت خوبی را برای ایجاد زیرساخت های لازم در راستای برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی بصورت آنلاین اغاز نموده ایم. قطعاً با نتایج خوبی همراه خواهد بود هر چند که در دوران شیوع کرونا رویدادهای این رشته به صورت آنلاین با بهره گیری از فضای مجازی برگزار گردید و در رده سنی جوانان 70 نفر از یازده استان کشور شرکت کردند.

مجتبی جوهری در سرانجام گفت: در این نشست انتخابات رئیس کمیته های داوران و مربیان و همچنین دبیر شورای جوانان فدراسیون برگزار گردید تا نفرات منتخب استان ها بتوانند در راس این کمیته ها شرایط خوبی را برای برگزاری رویدادهای مختلف مهیا نمایند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13431

به "حرکت خوبی برای علمی شدن ورزش های زورخانه ای شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت خوبی برای علمی شدن ورزش های زورخانه ای شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید