حریق گسترده در باراندازی در خیابان فداییان اسلام، عملیات اطفای حریق ادامه دارد

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک بارانداز در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

حریق گسترده در باراندازی در خیابان فداییان اسلام، عملیات اطفای حریق ادامه دارد

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: ساعت 10:56 دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در خیابان فداییان اسلام، نرسیده به بلوار ابریشم به سامانه 126 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه به همراه تانکر های آب و خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده می کنند در انتهای یک بار انداز به وسعت بیش از 3000 متر مربع که مقداری کالا در همه زوایای آن چیده شده حریق رخ داده است. حریق حدود 700 متر وسعت داشت و در سوله هایی رخ داده بود که با شیروانی های بسیار تا ایمن ساخته شده بود.

ملکی گفت: آتش به بخشهای دیگر که مقداری فرش و موکت نگهداری می شد نیز در حال سرایت بود و در ضلع دیگر نیز تعداد زیادی لاستیک و کولر نگهداری می شد که حریق به آن ها نیز سرایت کرده بود. دود با ارتفاع بسیار زیاد متساعد می شد که از فواصل دور قابل رویت بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: در حال حاضر نیروها عملیات را از چند طرف آغاز کردند، عملیات تحت کنترل است و خوشبختانه تا این لحظه تلفات جانی نداشتیم.

در ادامه روابط عمومی اورژانس کشور گفت که طی این حادثه تکنسین های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر بودند. همچنین یک نفر در محل درمان شده است.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14315

به "حریق گسترده در باراندازی در خیابان فداییان اسلام، عملیات اطفای حریق ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق گسترده در باراندازی در خیابان فداییان اسلام، عملیات اطفای حریق ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید