خبرنگاران از خبرهای بدِ فدراسیون فوتبال برای استقلال تا آینده پرابهام بشار در پرسپولیس

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- در یازدهمین روز از پنجمین ماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران از خبرهای بدِ فدراسیون فوتبال برای استقلال تا آینده پرابهام بشار در پرسپولیس

در حالی یازدهمین روز از مردادماه به آخرین ساعات خود نزدیک می گردد که در این روز شاهد اتفاق های جالبی در دنیای ورزش بودیم. در ادامه و در بسته ورزشی خبرنگاران به مرور این اتفاقات می پردازیم.

دی استفانو، پله، کرایوف و مارادونا را دیدم اما مسی بهترین است

همواره یکی از سوال های کلیشه ای بین اهالی فوتبال این بوده که آیا لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است یا خیر. حالا هومبرتو ماسیکو یکی از مشهورترین فوتبالیست های سبق آرژانتین به این سوال پاسخ جالبی داده که در اینجا می بینید.

داورزنی: به احتمال 99 درصد میزبان نوجوانان والیبال دنیا می شویم

رییس فدراسیون والیبال در تازه ترین اظهار نظر خود درباره میزبانی والیبال ایران در مسابقات نوجوانان دنیا با احتمال 99 درصد صحبت نموده است. متن این مصاحبه را در اینجا می خوانید.

رسول پناه: هیچ مذاکره ای با رسن در خصوص تمدید قرارداد نشده است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسولیس در تازه ترین صحبت های خود راجع به آخرین شرایط پرسپولیس صحبت نموده است. یکی از مهمترین بحث ها پیرامون بشار رسن و احتمال ماندنش در این تیم بود. اما پاسخ آقای سرپرست؟ در اینجا قابل رویت است.

چرا شجاعیان نمی تواند برای استقلال بازی کند؟

کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال در گزارشی مبسوط و با چند دلیل اعلام نمود که داریوش شجاعیان نمی تواند در ادامه فصل استقلال را همراهی کند. در اینجا مشروح صحبت های جمشید نورشرق را دنبال کنید.

کلینزمن: سه شیرها در جام دنیای قطر دوباره روی بام دنیا خواهند ایستاد

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان سرمربی پیشین این تیم در یک پیش بینی جالب اعلام نموده که انگلیس فاتح جام دنیای 2022 خواهد شد. صحبت های یورگن کلینزمن را در اینجا بخوانید.

سعادتمند: شاکله اصلی استقلال را حفظ می کنیم

از پرسپولیس صحبت کردیم؛ حالا به سراغ استقلال می رویم. احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه راجع به استقلالِ فصل بعد صحبت نموده است. یکی از مهمترین دغدغه های طرفداران استقلال این است که اسکلت تیم مانند رقیب حفظ گردد. حالا سعادتمند به این درخواست پاسخ داده که با کلیک بر روی اینجا به چند و چون کار پی خواهید برد.

رکورددار دوی 400متر دنیا به کرونا مبتلا شد

رکورددار آفریقایی تبار دوی 400 متر دنیا به کووید-19 مبتلا شد. بله! وید فان نیه کرک تازه ترین قربانی کرونا بوده که باید دید در چنگ با این ویروس کشنده چه کار می نماید. در اینجا توضیحات بیشتر را دریافت کنید.

مصلح در آستانه ملاقات سپاهان برابر استقلال تبرئه شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در آستانه بازی استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر شایان مصلح را تبرئه کرد. همه چیز درباره این ماجرا در اینجا قابل دسترسی است.

ساری رونالدو را از فهرست 24 نفره یووه خط زد؛ شانس آقای گلی از دست رفت

با توجه اینکه سرمربی یوونتوس نام کریستیانو رونالدو را برای ملاقات امشب برابر آ.اس رم، در فهرست 24 نفره این تیم قرار نداد، شانس کسب عنوان آقای گلی برای مرد پرتغالی از دست رفت. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14391

به "خبرنگاران از خبرهای بدِ فدراسیون فوتبال برای استقلال تا آینده پرابهام بشار در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از خبرهای بدِ فدراسیون فوتبال برای استقلال تا آینده پرابهام بشار در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید