خبرنگاران فرمانداری اسلامشهر: توجه به انضباط اقتصادی و اداری در دهیاری ها لازم است

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر بر ضرورت توجه به انضباط اقتصادی و اداری در دهیاری ها تاکید نمود.

خبرنگاران فرمانداری اسلامشهر: توجه به انضباط اقتصادی و اداری در دهیاری ها لازم است

به گزارش خبرنگاران محمد صالح ضیایی در جلسه آموزشی دهیاران شهرستان اسلامشهر، اضافه نمود: جهل به قانون رافع مسئولیت دهیاران و مسئولان اقتصادی دهیاری ها نیست.

وی ادامه داد: ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی مربوط به املاک روستاها در راستای برنامه ریزی برای اخذ عوارض قانونی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر همچنین بر ایجاد کارگروه مشورتی رشد و توسعه روستا با همراهی شوراها و معتمدان محلی و اجرای برنامه های مختلف در راستای افزایش آگاهی ساکنان روستاها در حوزه های مختلف تاکید نمود.

داود بیات سرمدی معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان نیز در این جلسه گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای مجاز در روستاها بویژه در ماههای منتهی به انتخابات آینده شوراها و ریاست جمهوری لازم است.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی دهیاری ها برای ارائه خدمات به مردم در بارش های احتاقتصادی اضافه نمود: نظارت دقیق در فرایند اجرای پروژه های عمرانی نیز باید مورد توجه دهیاران قرار گیرد.

شهرستان اسلامشهر با حدود 800 هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20619

به "خبرنگاران فرمانداری اسلامشهر: توجه به انضباط اقتصادی و اداری در دهیاری ها لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرمانداری اسلامشهر: توجه به انضباط اقتصادی و اداری در دهیاری ها لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید