خبرنگاران فعالیت های مالی در اتریش به تدریج از سرگرفته می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- دولت اتریش اعلام نمود که با توجه تثبیت کاهش شیوع کرونا در این کشور، از روز سه شنبه فعالیت های مالی مرحله به مرحله و با اقدامات احتیاطی لازم از سر گرفته می گردد.

خبرنگاران فعالیت های مالی در اتریش به تدریج از سرگرفته می گردد

به گزارش بامداد سه شنبه خبرگزاری رویترز، همزمان با کاهش محدودیت ها و برطرف تعطیلی های مرتبط با شیوع کووید19 در اتریش، هزاران فروشگاه در سراسر این کشور از روز سه شنبه بازگشایی می شوند و اما دولت همچنان هشدار می دهد که کرونا هنوز در کمین است.

اتریش به عنوان یکی از اولین کشورهای اروپایی که اقدام به از سرگیری فعالیت های مالی می نماید، تعطیلی مدارس، کافه ها، تئاترها و سینماها، رستوران ها، فروشگاه های غیرضروری و دیگر اماکن تجمع را خیلی زود شروع کرد و به مردم گفت که در خانه بمانند.

این کشور با گزارش مجموع 368 فوتی ناشی از کرونا که حتی از آمار مرگ ومیر روزانه بعضی کشورهای بزرگتر اروپایی نیز کمتر است، در مهار شیوع کووید19 بسیار پیروز عمل کرد.

شمار روزانه مبتلایان جدید در اتریش بسیار پایین است و آمار بستری در بیمارستان ها تثبیت شده است.

سباستین کورتز صدراعظم اتریش روز شنبه در بیانیه ای خطاب به مردم کشورش گفت: ما از لحاظ مالی نیز می خواهیم هرچه سریعتر از این بحران خارج شویم و برای تک تک مشاغل در اتریش مبارزه کنیم.

کورتز هفته گذشته از طرحی برای بازگشایی مرحله به مرحله اقتصاد اتریش رونمایی کرد که براساس آن، ابتدا فروشگاه های با وسعت کمتر از 400 متر مربع بازگشایی می شوند.

در مرحله بعد، از اول ماه مه (12 اردیبهشت) مراکز فروشگاهی و مغازه های بزرگتر و آرایشگاه ها و دو هفته بعد از آن نیز رستوران ها و هتل ها فعالیت خود را از سر می گیرند.

بعضی دیگر از کشورهای اروپایی نیز با تدابیر احتیاطی مختلف اقدام به ازسرگیری فعالیت های مالی نموده اند. اسپانیا روز دوشنبه فعالیت های عمرانی و تولیدی را بازگشایی کرد و دانمارک مهدهای کودک و مدارس ابتدایی را باز کرد.

اتریش ظریف 24 ساعت گذشته 96 مورد ابتلا به کرونا و 18 مورد فوت ناشی از این ویروس را گزارش کرد؛ براین اساس، تا به امروز 14 هزار و 41 مورد قطعی ابتلا و 368 مورد مرگ ناشی از کووید19 گزارش شده ا ست.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9828

به "خبرنگاران فعالیت های مالی در اتریش به تدریج از سرگرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت های مالی در اتریش به تدریج از سرگرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید