خبرنگاران همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضدترامپ مقابل کاخ سفید

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران - همزمان با برگزار پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جمعی ازمخالفان دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواستار و رئیس جمهوری کنونی این کشور درمقابل کاخ سفید دست به تظاهرات زدند.

خبرنگاران همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضدترامپ مقابل کاخ سفید

به گزارش بامداد چهارشنبه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، تجمع کنندگان ضمن حمل پلاکاردهایی با مضمون مخالفت با دونالد ترامپ، علیه او شعار دادند. خبرنگاران بعضی رسانه های آمریکایی نیز این خبر را در صفحات توئیتر خود مخابره کردند.

معترضان همچنین یکی از خیابان های نزدیک کاخ سفید را برای مدتی مسدود کردند.

به رغم درخواست مکرر پلیس از معترضان برای متفرق شدن، مخالفان خشمگین دونالد ترامپ برابر دستور پلیس مقاومت کردند.

تجمع کنندگان برای لحظاتی با نیروهای پلیس درگیر شدند و پلیس که سعی داشت به زور به این تجمع اعتراض سرانجام دهد، با خشم معترضان روبرو شد. پلیس تعدادی از معترضان را بازداشت نموده است.

همچنین گزارش حاکی است یک گروه مخالف ترامپ به نام امریکای روستایی 2020 دو پلاکارد عظیم در آسمان فیلادلفیا به اهتزار درآوردند که روی جملاتی در تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات برای معین سرنوشت خود و جملاتی در مخالفت با ترامپ نقش بسته بود.

از چند روز پیش از انتخابات، بسیاری از رسانه های آمریکا از احتمال بروز درگیری و آشوب های خیابانی بعد از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج خبر داده اند.

در نیویورک، واشنگتن و بسیاری دیگر شهرهای کلیدی آمریکا، بانک ها و فروشگاه ها از بیم درگیری های خیابانی و حمله ور شدن معترضان به مغازه ها، با تخته های عظیم اقدام به ایجاد حصارهای بلند مقابل فروشگاه ها و بانک ها نموده اند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17871

به "خبرنگاران همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضدترامپ مقابل کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضدترامپ مقابل کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید