خبرنگاران کشف خودروهای احتکاری و دستگیری تخریب کنندگان جنگل در آستارا

به گزارش مجله آزمون اول، آستارا - خبرنگاران - ماموران نیروی انتظامی آستارا چهار دستگاه خودرو احتکاری را در یک پارکینگ کشف و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان، 2 نفر را به اتهام ساخت کوره و سوزاندن درختان جنگلی دستگیر کردند.

خبرنگاران کشف خودروهای احتکاری و دستگیری تخریب کنندگان جنگل در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار و اخلال گران مالی، امروز ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق بر اساس گزارش های مردمی از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از محله های آستارا آگاه و با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمد نمازی اضافه نمود: در بازرسی از پارکینگ سه دستگاه پراید 111 و یک دستگاه پژو پارس کشف و ارزش خودروها برابر نظر کارشناسان، 4 میلیارد ریال اعلام شد و در این راستا یک متهم 38 ساله دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی آستارا هم گفت: عصر روز گذشته نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، 2 فرد سازنده کوره زغال را در ارتفاعات جنگلی بخش لوندویل دستگیر و به وسیله پاسگاه بخش به دادگاه معرفی کردند.

نسرین غزنوی اضافه نمود: سطح اراضی ملی و جنگلی آستارا 40 هزار هکتار است و دستگیرشدگان با سوزاندن درختان جنگلی زغال فراوری می کردند و در این راستا یک کوره زغال نیز تخریب شد و اغلب سازندگان کوره ها غیربومی هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14041

به "خبرنگاران کشف خودروهای احتکاری و دستگیری تخریب کنندگان جنگل در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف خودروهای احتکاری و دستگیری تخریب کنندگان جنگل در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید