رصد پیشرفت پروژه های اولویت دار منطقه 7

به گزارش مجله آزمون اول، شهردار منطقه 7 به همراه مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های اولویت دار این منطقه بازدید و بر سرعت بخشی و تکمیل باکیفیت این پروژه ها تاکید شد.

رصد پیشرفت پروژه های اولویت دار منطقه 7

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در جریان این بازدید سمیه حاجوی شهردار منطقه با قدردانی و خیر مقدم به علی زنده دل مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق، به ارائه گزارشی از پروژه های اولویت دار منطقه پرداخت و گفت: این منطقه در سال جاری اقدامات بسیار مهمی را انجام و پروژه های زیادی را به مرحله اجرا گذاشته است.

او گفت: طرح ها و پروژه های اولویت داری نظیر راستا دوچرخه سواری و پیاده روی، بوستان شهدای ارتش، بوستان هورفر، بوستان بخشی فرد، بوستان نراقی، پل مکانیزه خیابان انقلاب و مخزن آب دوهزار متر مکعبی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تدابیری نیز در رابطه با افزایش سرعت تکمیل هریک از آنها به منظور ارتقاء رفاه حال شهروندان و کسب رضایتشان اتخاذ شد.

زنده دل در ادامه ضمن ارزیابی عملکرد مدیریت شهری، پیشرفت پروژه های اولویت دار در حال اجرا را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و خاطرنشان کرد: با تلاش شهردار، معاونان و مدیران منطقه، اقدامات موثر و بسزایی در منطقه 7 صورت گرفته است.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17594

به "رصد پیشرفت پروژه های اولویت دار منطقه 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد پیشرفت پروژه های اولویت دار منطقه 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید