برطرف احتیاج معادن زغال سنگ با تجهیزات داخلی ، نوآوری ها به میدان می آیند

به گزارش مجله آزمون اول، معدن یکی از بخش هایی است که تجهیزات فناورانه برای توسعه آن لازم است و شرکت های دانش بنیان و فناور در تامین این احتیاج ها نقشی مهم دارند.

برطرف احتیاج معادن زغال سنگ با تجهیزات داخلی ، نوآوری ها به میدان می آیند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ معدن یکی از بخش هایی است که تجهیزات فناورانه برای توسعه آن لازم است و شرکت های دانش بنیان و فناور در تامین این احتیاج ها نقشی مهم دارند. بر همین اساس، یکی از شتابدهنده های فناوری با هدف تامین احتیاج این صنعت فراخوان شناسایی مجموعه های توانمند را برای مشارکت در ساخت پراپ جک هیدرولیکی و ملحقات مورداحتیاج معادن زغال سنگ گفت.

شرکت زغال سنگ پروده طبس و شتاب دهنده صدر فردا در نظر دارند نسبت به ساخت پراپ جک هیدرولیکی و ملحقات آن برای کاربرد در معادن زغال سنگ زیرزمینی اقدام نمایند.

در این فراخوان، از شرکت های توانمند دانش بنیان و فعالانن کسب وکار هایی صاحب دانش و تجربه کافی در زمینه ساخت و تامین تجهیزات مشابه هستند و یا قابلیت مشارکت در قالب کنسرسیوم را دارند دعوت شده است تا برای تامین این احتیاج فناورانه آمادگی خود را اعلام نمایند.

مشارکت نمایندگان در این طرح باید شرایط خاصی داشته باشند که برخورداری از توان فنی، مهندسی و تجهیزاتی برای ساخت داخل، توان تخصصی برای مطالعات زمین شناسی و معدنی و برخورداری از توان شناسایی، جذب و انتقال فناوری بخشی از لازمه های مشارکت است.

همچینین توان اخذ تأییدیه و استاندارد از مراجع بین المللی برای استفاده در معادن زغال سنگ زیرزمینی، مشارکت با شرکت های ذیصلاح بین المللی، توان فراوری 500 عدد پراپ جک و ملحقات از دیگر لازمه های این حوزه به شمار می رود.

شرکت ها، موسسات و نهاد هایی که توان تامین اقتصادی و مشارکت در سرمایه گذاری این طرح را داشته باشند، از اولویت برخوردارند. متقاضیان برای مشارکت در این طرح فناورانه تا 29 اردیبهشت امسال فرصت دارند تا پیشنهادهایشان را به وسیله صندوق پست الکترونیکی شتابدهنده صدرافردا ارائه نمایند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25251

به "برطرف احتیاج معادن زغال سنگ با تجهیزات داخلی ، نوآوری ها به میدان می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف احتیاج معادن زغال سنگ با تجهیزات داخلی ، نوآوری ها به میدان می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید