سرمربی الدحیل: بدون تمرکز کافی به الاهلی هم می بازیم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی الدحیل قطر درباره شکست تیمش برابر الشرطه عراق توضیح داد.

سرمربی الدحیل: بدون تمرکز کافی به الاهلی هم می بازیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت استاد الدوحه قطر، صبری لموشی در پی شکست 2 بر یک الدحیل برابر الشرطه و به خطر افتادن صعود تیمش گفت: از همان ابتدای بازی روشن بود که بازیکنان الدحیل تمرکز کافی ندارند و این باعث رجحان الشرطه و دریافت گل زودهنگام شد. در نیمه دوم هم عملکردمان خوب نبود و از حمله اجتناب کردیم. دنبال بهانه نیستم و باید با قبول شکست از بروز این حادثه در دیدار پایانی برابر الاهلی عربستان جلوگیری کنیم.

سرمربی الدحیل اضافه کرد: هنوز برای صعود شانس داریم و در رقابت با تیم های استقلال و الاهلی هستیم. باید بازیکنان را به شرایط طبیعی بازگردانیم. در غیر این صورت با نداشتن تمرکز کافی و ادامه بازی همانند رویارویی با الشرطه به الاهلی هم می بازیم. هرچند اطمینان دارم بازیکنان الدحیل توانمند هستند و اتفاق های بازی با الشرطه برابر الاهلی تکرار نمی شوند.

در جدول رده بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا هر 3 تیم استقلال، الدحیل و الاهلی 8 امتیازی هستند و الشرطه با 3 امتیاز قعرنشین است.در آخرین دیدارهای این گروه ساعت 22:15 دقیقه جمعه استقلال رودرروی الشرطه عراق می گیرد و 45 دقیقه بامداد شنبه آینده الاهلی به مصاف الدحیل می رود.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 24959

به "سرمربی الدحیل: بدون تمرکز کافی به الاهلی هم می بازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الدحیل: بدون تمرکز کافی به الاهلی هم می بازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید