شمارش معکوس برای مسدود شدن جاده آستارا - اردبیل

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ورودی غربی استان گیلان در تونل حیران از بامداد روز آدینه (8 فروردین) به روی خودروهای سواری متردد در محور آستارا - اردبیل و بالعکس مسدود می گردد.

شمارش معکوس برای مسدود شدن جاده آستارا - اردبیل

حسن رستم زاد در سیزدهمین جلسه ستاد بحران مقابله با کرونای شهرستان مرزی بندر آستارا و دومین جلسه در سال جدید، اظهار کرد: در چارچوب اجرای تصمیمات ستاد کرونای کشور، محور آستارا - اردبیل و بالعکس از تونل حیران که ورودی استان گیلان می باشد، از ساعت 24 امشب و بامداد روز آدینه (8 فروردین) تا اطلاع ثانوی به روی کلیه خودروهای سواری مسدود می گردد.

وی با تأکید بر اینکه تنها خودروهای پلاک استان گیلان و کامیون های باری امکان ورود را خواهند داشت، ادامه داد: این مصوبه در جهت کنترل و قطع شیوع ویروس کرونا ابلاغ شده است و از همه مردم انتظار داریم در جهت از بین بردن ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

رستم زاد با بیان اینکه مردم باید نقطه ثقل این حرکت باشند و در این خصوص مسئولین را یاری، حمایت و همراهی نمایند، اظهار داشت: هر پلاک غیربومی در این ایام در شهرستان تردد کند، به میزان پنج میلیون ریال جریمه و خودرو برای یک ماه توقیف خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مردم مرزنشین آستارا، پرسنل سختکوش بیمارستان و بهداشت و درمان، اصناف و بازاریان، خبرنگاران و سازمان های مردم نهاد که در جهت مبارزه با این ویروس شوم نهایت کوشش و همکاری را داشته اند، توضیح داد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولین کشوری مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی و روزمره نخواهیم داشت و مردم هیچ دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8874

به "شمارش معکوس برای مسدود شدن جاده آستارا - اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس برای مسدود شدن جاده آستارا - اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید