صاحبان تأسیسات گردشگری 90 میلیارد ریال تسهیلات می گیرند

به گزارش مجله آزمون اول، معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از پیش بینی پرداخت 90 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به صاحبان تأسیسات گردشگری اطلاع داد.

صاحبان تأسیسات گردشگری 90 میلیارد ریال تسهیلات می گیرند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، علی خاکسار گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به تبع آن مسائل بعدی که منجر به تعطیلی تأسیسات گردشگری شد، بسیاری از واحدها دچار مشکل بیکاری و رکود اقتصادی شدند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: پیرو کوشش ها و اقدامات به عمل آمده، تفاهم نامه همکاری های دوجانبه بین معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و معاونت کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور برخورداری و بهره مندی کسب وکارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا (غیر بیمه ای) در حوزه های تخصصی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی طبق مفاد سند یادشده و موضوع برخورداری راهنمایان تور، بوم گردی ها، مراکز و مؤسسات آموزشی گردشگری و حوزه های صنایع دستی و موزه های خصوصی ملاک عمل نهاده شد.

هماهنگی های لازم برای اعطای تسهیلات و معرفی به بانک تا به امروز 44 واحد تأسیسات شامل هتل، اقامتگاه و راهنمایان تور با 572 نفر شاغلان گردشگری با برآورد هزینه 90 میلیارد ریال برای دریافت وام به بانک معرفی شده اند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14926

به "صاحبان تأسیسات گردشگری 90 میلیارد ریال تسهیلات می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان تأسیسات گردشگری 90 میلیارد ریال تسهیلات می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید