فرنگی کاران کاملا زیر نظر هستند، ملی پوشان همچنان انگیزه دارند

به گزارش مجله آزمون اول، حسام الدین جعفری در تبادل نظر با خبرنگاران با تشریح آخرین شرایط آماده سازی فرنگی کاران گفت: همانطور که می دانید اردوهای تیم ملی کشتی مدتهاست به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و حتی اتحادیه جهانی کشتی هم تمامی رویدادهای رسمی را تا تیرماه لغو نموده است. طبیعتاً نمی توانستیم در این مقطع زمانی همه چیز را تعطیل کنیم و مدتهاست به وسیله فضای مجازی، تمرینات انفرادی فرنگی کاران را زیر نظر داریم.

فرنگی کاران کاملا زیر نظر هستند، ملی پوشان همچنان انگیزه دارند

وی توضیح داد: بهروز حضرتی پور یکی از اعضای کادر فنی با راه اندازی گروهی در فضای مجازی این اقدام را شروع کرد و تمامی فرنگی کاران بین مربیان کادر فنی تقسیم شدند تا زیر نظر قرار گیرند. برنامه های تمرینی را بصورت روزانه به بچه ها می دهیم و آخرین شرایط فرنگی کاران نیز بصورت هفتگی با ارسال عکس و فیلم کنترل می گردد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در مورد روحیه و انگیزه فرنگی کاران هم گفت: با وجود اینکه تمرینات اردو لغو شده و بچه ها باید در شهر خودشان بصورت انفرادی تمرین نمایند، اما باز هم شاهد روحیه و انگیزه بالای بچه ها هستیم که همین موضوع جای امیدواری و خوشحالی دارد. بدیهی است تعطیلی اردوهای تیم ملی می تواند در شرایط روحی تاثیر گذار باشد اما این شرایط با توجه به کنترل دقیق بچه ها به وسیله فضای مجازی به حداقل رسیده و ما سعی داریم فرنگی کاران را در شرایط مطلوب جسمی و روحی حفظ کنیم.

جعفری ادامه داد: فعلاً تمام برنامه های کشتی در سطح دنیا با نظر اتحادیه دنیای کشتی تا تیرماه به حالت تعلیق در آمده و هنوز معین نیست ما باید تا چه زمان در انتظار شروع برنامه های تمرینی تیم ملی طبق روال معمول باشیم. در هر صورت چاره ای نیست چراکه تمام کشورها با این شرایط درگیر هستند و ما هم باید سعی کنیم در این شرایط توان روحی و جسمی کشتی گیران را در حد قابل قبول نگه داریم.

وی در خاتمه گفت: بازیهای المپیک 2020 توکیو به سال آینده موکول شده و ممکن است این ذهنیت بوجود آید که زمان ما برای تجهیز و آماده سازی افزایش یافته، اما واقعیت این است که تعطیلی اردوها و لغو تمامی رویدادهای کشتی تا تیرماه به نوعی به ضرر کشتی است. چراکه ما نمی توانیم در این مدت هیچ اردوی گروهی و عادی داشته باشیم و در واقع زمان قابل توجهی را هم از دست خواهیم داد. البته جای انتقاد نیست، چراکه شرایط تمامی کشورها اینگونه است و تمامی مدعیان کشتی دنیا با این شرایط دست به گریبان هستند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9728

به "فرنگی کاران کاملا زیر نظر هستند، ملی پوشان همچنان انگیزه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران کاملا زیر نظر هستند، ملی پوشان همچنان انگیزه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید