مشخصات فنی کامل گوشی تاشو هواوی میت X2 لو رفت

به گزارش مجله آزمون اول، هواوی میخواهد به زودی از گوشی تاشو میت X2 رونمایی کند. محصولی که مدت هاست منتظر رونمایی از آن هستیم و خبرهای زیادی هم در رابطه با آن شنیده ایم. امروز هم مشخصات فنی کامل این محصول لو رفت تا بدین ترتیب تقریبا هیچ ابهامی در رابطه با آن وجود نداشته باشد.

مشخصات فنی کامل گوشی تاشو هواوی میت X2 لو رفت

اولین باری که خبری در رابطه با هواوی میت X2 به عنوان سومین محصول تاشوی هواوی منتشر شد به یک سال قبل برمی گردد. از آن موقع تا به امروز خبرهای زیادی در رابطه با آن شنیدیم و حتی قرار بود قبل تر رونمایی گردد اما این اتفاق رخ نداد. ماه نوامبر سال گذشته شاهد حضور این محصول در لیست گواهی TENNA بودیم اما هیچ جزئیاتی از مشخصات فنی آن فاش نشد تا همچنان ابهاماتی در رابطه با آن وجود داشته باشد.

امروز اما یکی از افشاگران معروف چینی که تحت عنوان DigitalChatStation شناخته می گردد، مشخصات فنی این محصول را منتشر کرد که خب مشخص نیست آن را از چه منبعی دریافت نموده اما با در نظر دریافت سوابقی که دارد می توانیم به آنچه که ادعا نموده اعتماد کنیم.

به گفته این افشاگر، هواوی میت X2 از نمایشگری تاشو با قابلیت تاشوندگی به داخل (مانند گلکسی Z Fold) بهره می برد که از وضوح تصویر 2480 × 2200 برخوردار است. این نمایشگر 8.01 اینچی است و نمایشگر ثانویه ای هم که در قسمت بیرونی تعبیه شده 6.45 اینچی است. وضوح تصویر نمایشگر ثانویه هم به 2700 × 1160 پیکسل می رسد. در مجموع می توان کیفیت نمایشگرهای این گوشی را بسیار عالی در نظر گرفت.

  • طرح مفهومی گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 5G منتشر شد

قلب تپنده میت X2 را پردازنده 5 نانومتری و جدید غول کره ای یعنی کرین 9000 تشکیل خواهد داد که در کنار آن به احتمال بسیار زیاد 8 گیگابایت حافظه رم نیز در نظر گرفته خواهد شد. میت X2 همچنین به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. علاوه بر این ها، در کنار دوربین اصلی، سه سنسور با اندازه های 16، 12 و 8 مگاپیکسل نیز حضور خواهند داشت که شاید در رابطه با جزئیات آن ها بی خبر باشیم اما خب مطمئنیم یکی از آن ها فوق عریض و دیگری تله فوتو است چون گفته می گردد این گوشی قابلیت عظیم نمایی اپتیکال 10 برابری نیز دارد.

در بخش نرم افزار، همانطور که می دانید خبری از سرویس های گوگل نخواهد بود. هواوی قصد داشته سیتسم عامل هارمونی را برای گوشی های خود در نظر بگیرد اما خب حداقل میت X2 قرار است با اندروید 10 به عنوان سیستم عامل پیش فرض راهی بازار گردد. این گوشی به یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز خواهد شد که کاربر می تواند آن را با استفاده از یک شارژر سریع 66 واتی (احتمالا موجود در جعبه) شارژ کند.

هواوی میت X2 در ابعاد 8.2 × 145.8 × 161.8 فراوری شده و 295 گرم وزن دارد که برای یک محصول 8 اینچی بسیار مناسب است. در رابطه با قیمت و تاریخ رونمایی یا عرضه این گوشی هنوز خبری منتشر نشده اما انتظار داریم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد. این محصول احتمالا باید در ماه فوریه یا حداقل در سه ماه اول سال جاری راهی بازار گردد چرا که دو گوشی تاشوی قبلی شرکت در ماه فوریه سال 2019 و 2020 عرضه شدند.

  • گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با قابلیت تاشوندگی به داخل راهی بازار می گردد

منبع:GSMArena

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20973

به "مشخصات فنی کامل گوشی تاشو هواوی میت X2 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی کامل گوشی تاشو هواوی میت X2 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید