موافقت با تغییر کاربری لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خوزستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان گفت: در صورت دریافت همه مجوزها و پرداخت بدهی ها، تغییر کاربری کارخانه لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی از نظر استانداری خوزستان بلامانع است.

موافقت با تغییر کاربری لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی

سید نوراله حسن زاده در انتها جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری خوزستان که امروز (8 خردادماه) برگزار گردید، اظهار کرد: امروز مسائل هفت شرکت در این جلسه آنالیز و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در مورد شرکت گروه ملی فولاد ایران قرار است مواردی در ستاد تسهیل ملی مطرح و پیگیری گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان گفت: امروز همچنین بحث تسهیلات چند واحد فراوریی در خوزستان مطرح شد که خوشبختانه مصوب شد 150 میلیارد تومان به این شرکت ها اختصاص داده گردد و 40 میلیون دلار نیز برای طرح توسعه آن ها تخصیص داده گردد.

حسن زاده گفت: یک طرح در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر وجود دارد که بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل به حدود 3 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد و مصوب شده است که این اعتبار تامین گردد.

وی با اشاره به مسائل شرکت لوله سازی خوزستان گفت: لوله سازی خوزستان از سال 82 به بخش خصوصی واگذار شده است و از آن به بعد هفت یا هشت مرتبه واگذار شد. این شرکت، بدهی های خیلی زیادی داشت به شکلی که در آنالیز های صورت گرفته تعیین شد که بدهی های این شرکت، دو برابر کل ارزش کارخانه بود.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان اضافه کرد: در مقطعی، کارگران این شرکت تحصن کردند و در مقطعی نیز تعدادی از کارگران این شرکت را به فولاد خوزستان دادند. در آن مقاطع، هر امکانی که در کشور و استان خوزستان وجود داشت برای حل مسائل این شرکت استفاده شد.

حسن زاده با بیان اینکه کارخانه لوله سازی خوزستان یک کارخانه از رده خارج بود، ادامه داد: با توجه به اینکه امکان فعالیت کارخانه با شرایط فراوری محصولات گذشته وجود ندارد و غیر مالی است، اخیرا مالک جدید این کارخانه به دنبال تغییر کاربری این کارخانه است.

وی با بیان اینکه بیش از 200 شکایت از کارخانه لوله سازی خوزستان در دادگستری مطرح شده بود، اضافه کرد: مالک جدید به دنبال آن است که مجوز کارخانه داروسازی دریافت کند که استان خوزستان با آن موافقت نموده و در صورت دریافت سایر مجوزها، این تغییر کاربری از نظر استانداری بلامانع است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان اضافه کرد: البته این کارها به شرط آن است که کارخانه، بدهی های بانکی خود را پرداخت کند و بدهی معوق نداشته باشد و بتواند از تسهیلات استفاده کند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25323

به "موافقت با تغییر کاربری لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با تغییر کاربری لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید