هافبک بحرین: می خواهیم دوباره ایران را شکست دهیم

به گزارش مجله آزمون اول، هافبک تیم ملی فوتبال بحرین گفت که بازیکنان این تیم به دنبال غلبه مجدد بر تیم ملی ایران هستند.

هافبک بحرین: می خواهیم دوباره ایران را شکست دهیم

به گزارش خبرنگاران، عبدالوهاب المالود در گفت وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درباره شرایط تیم ملی فوتبال بحرین در ملاقاتهای به جامانده گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی ها آماده نموده ایم و با یک مربی باتجربه و باهوش، واقعاً باانگیزه هستیم.

وی با اشاره به موفقیت های فوتبال بحرین در سال های اخیر توضیح داد: پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا و جام خلیج فارس جاه طلبی زیادی داریم. در مسابقات انتخابی جام جهانی در ادوار گذشته، تجربه لازم برای موفقیت در بازی های عظیم را نداشتیم.

هافبک تیم ملی بحرین در خصوص فزونی یک بر صفر مقابل ایران در بازی رفت، تساوی یک - یک در مقدماتی جام جهانی 2014 برابر تیم ملی کشورمان را یادآوری کرد و گفت: به یاد می آورم طرفداران در بازی سال 2011 در استادیوم حاضر بودند و سهم زیادی در این مسابقه داشتند، اما ایران در خاتمه بازی را مساوی کرد. در آخرین ملاقات با این تیم توانستیم فزونی خود را به خاطر اشتیاق طرفداران و تجربه بازیکنان حفظ کنیم.

المالود با بیان اینکه بحرین به دنبال شروع مجدد مسابقات و پیروزی در هر سه ملاقات بعدی است، اعلام کرد: هر سه بازی برای ما حیاتی محسوب می شوند و هدف ما این است که دوباره ایران را شکست دهیم. من در هر مسابقه به دنبال گلزنی هستم، اما یاری به تیم برای پیروزی و گرداندن توپ در زمین از همه چیز مهمتر است.

المالود با تمجید از هلیو سوزای پرتغالی اعلام کرد: سرمربی تیم، نقش های مشخصی به بازیکنان در زمین داده و مهمترین نکته این است که او اطمینان زیادی به بازیکنان دارد؛ چیزی که به ما اجازه می دهد بیشترین کوشش خود را در زمین بکنیم. سوزا انگیزه زیادی دارد و این انگیزه به ما هم منتقل شده است. می خواهیم کاری را که توسط پیشینیان ما شروع شد، به خاتمه برسانیم و یاری کنیم تا پرچم بحرین بالا باشد. اگر کنار یکدیگر باشیم، می توانیم آرزوی رسیدن به جام جهانی را محقق کنیم.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25483

به "هافبک بحرین: می خواهیم دوباره ایران را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک بحرین: می خواهیم دوباره ایران را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید