همه ابهامات درباره جام جهانی باشگاه ها با حضور احتمالی پرسپولیس

به گزارش مجله آزمون اول، ابهامات در مورد برگزاری جام جهانی باشگاه ها 2020 که احتمال حضور پرسپولیس نیز در آن وجود دارد، بسیار زیاد است و تاریخ برگزاری مسابقات هنوز معین نیست.

همه ابهامات درباره جام جهانی باشگاه ها با حضور احتمالی پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز برای جام دنیای باشگاه های 2020، حضور بایرن مونیخ به عنوان قهرمان اروپا و الدحیل به عنوان قهرمان قطر و میزبان مسابقات قطعی شده است. پرسپولیس نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته و در صورت قهرمانی در روز شنبه، 29 آذرماه می تواند حضورش در این مسابقات را قطعی کند. با این حال باید تکلیف قهرمانان آمریکای جنوبی، کانکاکف، آفریقا و اقیانوسیه نیز معین گردد که به دلیل شرایط کرونایی برنامه این مسابقات تغییر نموده است.

فینال کوپا لیبرتادورس احتمال بسیار زیاد روز شنبه 23 یا 30 ژانویه (4 یا 11 بهمن) در استادیوم ماراکانا برزیل برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان آمریکای جنوبی معین گردد.

لیگ قهرمانان کنفدراسیون های کانکاکف و اقیانوسیه نیز در مراحل یک چهارم نهایی این رقابت ها متوقف شده اند و در حال حاضر زمان بندی و چگونگی برگزاری و اتمام آنها نامعین هستند.

یک اکانت توئیتری غیر رسمی که اخبار الاهلی مصر را منتشر می نماید، در این باره خبر داده است جام دنیای باشگاه ها 11 تا 23 ژانویه (22 دی تا 4 بهمن) برگزار می گردد. در بعضی رسانه های ایران نیز خبری مشابه منتشر شده، هرچند عملاً به دلایلی که در بالا به آنها اشاره شده، برگزاری جام دنیای باشگاه های 2020 به میزبانی قطر در ماه ژانویه 2021 امکان پذیر نیست.

بخش رسانه ای فیفا نیز عدم برگزاری جام دنیای باشگاه ها را در ماه ژانویه در قطر به صورت شفاهی به اطلاع کانال فوتبال آسیایی در قطر رسانده است.

همچنین در حالی زمان برگزاری مسابقات 13 روز اعلام شده است که جام دنیای باشگاه ها از سال 2005 که با فرمت فعلی و با حضور هفت تیم برگزار شده، همواره در 11 روز برگزار شده است.

در مورد زمان برگزاری مسابقات جام دنیای باشگاه ها 2020 هنوز هیچگونه تصمیم قطعی گرفته نشده و تاریخ های اعلامی حدس و نادرست هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17494

به "همه ابهامات درباره جام جهانی باشگاه ها با حضور احتمالی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه ابهامات درباره جام جهانی باشگاه ها با حضور احتمالی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید