هوش مصنوعی یوتیوب به کامنت ها پاسخ می دهد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، یوتیوب فناوری پاسخ دهی هوشمند(SmartReplay) گوگل را در پلتفرم خود ارائه می نماید. به بیان دیگر از این کامنت هایی که در این وب سایت دیده می شوند، توسط هوش مصنوعی نوشته شده اند.

هوش مصنوعی یوتیوب به کامنت ها پاسخ می دهد

فناوری مذکور پیغام ها را تحلیل می نماید و با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ به پیغام ها را حدس می زند. توسعه دهندگان محتوا می توانند پاسخ ها را انتخاب و پست نمایند و نیازی نیست خودشان متنی تایپ نمایند.

به عنوان مثال اگر فردی برای یک ویدئو کامنتی ثبت کند، سیستم پاسخ دهی هوشمند به توسعه دهنده محتوا چند پاسخ احتمالی را پیشنهاد می نماید و او می تواند یکی از آنها را پست کند.در مرحله بعد برای کاربری که کامنت ثبت نموده نیز پیغامی ارسال می گردد .

گوگل اعلام نموده ارائه هوش مصنوعی در یوتیوب با چالش خاصی روبرو بوده که دلیل آن ماهیت پیغام های موجود در این وب سایت است. کامنت های یوتیوب شامل اصطلاحات محاوره ای، ایموجی و واژه های اختصاری است و همین امر استفاده از هوش مصنوعی را دشوارتر می نماید.

قابلیت پاسخ دهی هوشمند گوگل هم اکنون در جی میل و اپلیکیشن مسجیز اندروید وجود دارد. توسعه دهندگان اپلیکیشن نیز می توانند آن را با اپلیکیشن خود یکپارچه نمایند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13398

به "هوش مصنوعی یوتیوب به کامنت ها پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی یوتیوب به کامنت ها پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید