واعظ آشتیانی: خوشحالم که درباره کمپ استقلال به مردم دروغ نگفتم، افراد شهامت داشته باشند و عذرخواهی نمایند

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: بسیار خوشحالم که درباره کمپ مرحوم ناصر حجازی به مردم دروغ نگفتم.

واعظ آشتیانی: خوشحالم که درباره کمپ استقلال به مردم دروغ نگفتم، افراد شهامت داشته باشند و عذرخواهی نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز دستور داد مراحل اجرایی و اداری واگذاری قطعی کمپ مرحوم ناصر حجازی به باشگاه استقلال با یاری اداره کل ورزش و جوانان تهران صورت بگیرد و این کمپ در آینده نزدیک به باشگاه استقلال تهران واگذار خواهد شد.

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد واگذاری قطعی این زمین به باشگاه استقلال گفت: من بسیار خرسند هستم که درباره کمپ مرحوم ناصر حجازی به مردم دروغ نگفتم و همیشه بحثم این بود که این زمین متعلق به استقلال نیست، بلکه متعلق به اداره کل تربیت بدنی استان تهران است ولی عده ای اصرار داشتند که این زمین متعلق به استقلال است، سندش را می گیرند و حتی مدعی شدند که سندش هم در دست شان است.

وی ادامه داد: از این بابت خرسندم که در درجه اول استقلال دارای یک ثروت شد، آن هم به واسطه تاکید وزارت ورزش و بعد از آن هم اگر بخواهند این دو باشگاه را به فروش بگذارند، استقلال جدای از برندش یک ثروتی هم دارد حالا از هر طریقی که می خواهد واگذار گردد. من نزدیک به 14 سال این بحث حقوقی و قانونی را داشتم که این زمین در یک مقطع 3 ساله به صورت اجاره ای در اختیار استقلال بوده است و بعد از آن هیچ قراردادی وجود نداشته و تاکید من بر این بود که این زمین متعلق به اداره کل تربیت بدنی است. حتی یکی از خبرگزاری هم در همان 4،5 سال پیش از اداره کل تربیت بدنی استعلام گرفت و اعلام شد که این زمین متعلق به اداره کل تربیت بدنی است، حتی استقلال اجاره آن را هم پرداخت نکرده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در همین زمینه اضافه نمود: بنده از این نگاه خرسند هستم که بحث حقوقی من یک بحث منطقی بود و به دنبال عوام فریبی و رفتارهای پوپولیستی نبودم و می خواستم علاقه مندان استقلال به این واقعیت برسند که این زمین برخلاف آن چیزی که گفته می شد، متعلق به استقلال نیست، چون که هر روز یک قیمتی هم برای آن اعلام می کردند ولی با این خبری که وزارت ورزش امروز منتشر کرد، نشان داده شد که این زمین متعلق به استقلال نیست و اداره کل تربیت بدنی براساس دستور وزیر ورزش این زمین را در آینده به نام استقلال خواهد نمود. در هر صورت این ماراتن حقوقی به نتیجه ای رسید که معلوم شد چه کسی واقعیت را می گفته و چه کسی دروغ. امیدوارم بعد از این افراد با شناخت بیشتر، استدلال بهتر و با مستندات قوی تر اظهار نظر نمایند تا حقیقت مسائل اینگونه روشن نگردد که منجر به آن گردد که این افراد اشتباه می کردند و شهامت داشته باشند و عذرخواهی نمایند. امروز خرسندم که این زمین به عنوان یک سرمایه برای استقلال به حساب می آید.

واعظ آشتیانی در پاسخ به این سوال که واگذاری این زمین چقدر زمان بر است؟ گفت: این کار فرایندی دارد، چون این زمین چندین سال پیش توسط سازمان زمین شهری و یا وزارت مسکن و شهرسازی در قالب یک صورتجلسه به اداره کل تربیت بدنی واگذار شده و هم اکنون فاقد سند است. باید به استناد آن صورتجلسه فرایند ایجاد سند این زمین انجام بگیرد، یک مقدار فرایندهای قانونی برای صدور سند زمان بر خواهد بود و به فروش استقلال و پرسپولیس نمی رسد. امیدوارم سند رسمی این زمین به نام استقلال بخورد و وقتی این دو باشگاه می خواهند به فروش برسند سرمایه ای داشته باشند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10534

به "واعظ آشتیانی: خوشحالم که درباره کمپ استقلال به مردم دروغ نگفتم، افراد شهامت داشته باشند و عذرخواهی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظ آشتیانی: خوشحالم که درباره کمپ استقلال به مردم دروغ نگفتم، افراد شهامت داشته باشند و عذرخواهی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید