پلمب سه واحد مجتمع بین راهی متخلف در زنجان

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از پلمب سه واحد مجتمع بین راهی متخلف اطلاع داد.

پلمب سه واحد مجتمع بین راهی متخلف در زنجان

به گزارش خبرنگار از، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و همزمان با شیوع موج دوم تا به امروز 3 مورد درخواست پلمب، 4 مورد اخطار پلمب و 4 مورد اخطار شفاهی نتیجه بازرسی از تاسیسات و مجتمع های بین راهی استان زنجان است که با اعزام کارشناسان گردشگری اداره میراث فرهنگی و با همکاری بازرسی استانداری و اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی سه واحد مذکور پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

او با بیان اینکه استان زنجان 22 مجتمع خدماتی - رفاهی فعال در جاده های اصلی و منتهی به شهر های توریستی دارد، گفت: طی روز های گذشته اکیپ نظارت با انجام بازرسی و حضور مستمر در واحد های خدماتی با مشاهده تخلفات صنفی و بهداشتی تذکرات لازم به واحد ها ابلاغ شد، اما متاسفانه به دلیل عدم توجه به تذکرات و برطرف ایرادات توسط مدیران سه واحد پذیرایی، کمیته نظارت ستاد، ناگزیر به پلمب این واحد ها شد.

ارجمند گفت: کرونا را جدی بگیرید، در خانه بمانید و تا شکست کرونا و برگشت شرایط عادی از سفر های غیرضروری بپرهیزید، زیرا این مساله در شیوع این ویروس نقش اساسی دارد.

م

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14204

به "پلمب سه واحد مجتمع بین راهی متخلف در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب سه واحد مجتمع بین راهی متخلف در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید