پیشنهاد سردار اشتری برای افزایش اعتبارات معیشتی ناجا

به گزارش مجله آزمون اول، فرمانده ناجا با اشاره به حضورش در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در این جلسه بر افزایش اعتبارات نیروی انتظامی به ویژه در بخش معیشت کارکنان، تجهیزات، ابنیه و بودجه مرزبانی تاکید شد.

پیشنهاد سردار اشتری برای افزایش اعتبارات معیشتی ناجا

به گزارش گروه اجتپاعی خبرنگاران، به نقل از خانه ملت، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز (یکشنبه، 23 آذر) در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در شرح این جلسه، گفت: در جلسه امروز پیرامون ارتقاء اعتبارات نیروی انتظامی و کسری های بودجه ناجا شرحاتی مطرح شد، به ویژه در ارتباط با کمبود اعتبارات در حوزه تجهیزات نیروی انتظامی، ابنیه و معیشت کارکنان مطالبی را برای اعضای کمسیون تشریح کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: نمایندگان درخواست ناجا را منطقی و بر اساس نیازمندی ها دانستند لذا بنا شد در کمیسیون تلفیق پیگیری نمایند. با توجه به اینکه همکاران ناجا به صورت شبانه روز در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی هستند و باید از حداقل امکانات برخوردار باشند، در این جلسه بر موضوع معیشت تاکید ویژه ای شد.

سردار اشتری در ادامه اظهار کرد: در حوزه مرزبانی نیز مشکلاتی داریم، بودجه مرزبانی باید حداقل 70 درصد افزایش داشته باشد. امیدواریم با همت و کوشش نمایندگان مجلس در این جهت شاهد گشایش هایی باشیم و منابع این حوزه افزایش یابد.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19841

به "پیشنهاد سردار اشتری برای افزایش اعتبارات معیشتی ناجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد سردار اشتری برای افزایش اعتبارات معیشتی ناجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید