پیش بینی بایدن درباره تلفات 600 هزار نفری کرونا در آمریکا

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با اعلام هشدار درباره افزایش تعداد آمار قربانیان کرونا در این کشور، از کنگره ایالات متحده خواست بسته محرک اقتصادی او برای نجات آمریکا از همه گیری کرونا را تصویب کند.

پیش بینی بایدن درباره تلفات 600 هزار نفری کرونا در آمریکا

بایدن هشدار داد که تلفات از ویروس کرونا در این کشور ممکن است از 600 هزار نفر هم فراتر برود.

او همزمان با انتشار استراتژی ملی دولت خود برای مقابله با کرونا گفت: مردم زیادی در رنجند. ویروس رو به گسترش است. 400 هزار نفر را از دست داده ایم و پیش بینی کرده اند که این رقم از 600 هزار نفر هم فراتر برود. خانواده ها گرسنه اند. عده ای ممکن است به علت نداشتن اجاره سقف بالای سرشان را از دست بدهند. بیکاری دوباره زیاد شده. باید وارد عمل شویم. هر شکلی هم که به موضوع نگاه کنید باید آستین بالا بزنیم. اگر الان کار را آغاز کنیم اقتصاد کشور در کوتاه مدت و بلند مدت قوی تر خواهد بود.

اگرچه با به تعویق افتادن آغاز استیضاح دونالد ترامپ، راه برای متمرکز شدن کنگره درباره بسته نجات آمریکا بایدن باز شده اما چالش اصلی پیش روی او همچنان پا برجاست.

این چالش از این قرار است که، قانونگذاران آمریکایی به ویژه در حزب جمهوریخواه که به تازگی دومین بسته عظیم کمک اقتصادی برای مقابله با تبعات همه گیری کرونا را تصویب کردند به پرداخت 2 تریلیون دلار دیگر برای مقابله با کرونا چندان رغبتی ندارند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21152

به "پیش بینی بایدن درباره تلفات 600 هزار نفری کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بایدن درباره تلفات 600 هزار نفری کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید