کرونا هواپیمایی امارات را زمین گیر کرد

به گزارش مجله آزمون اول، رویترز، نوشت: با ادامه شیوع ویروس کرونا امروز دوشنبه ایرلاین های دنیا پروازهای بیشتری را لغو کردند. استرالیا و نیوزیلند به شهروندان خود در خصوص سفرهای داخلی غیرضرور هشدار داده اند و امارات پروازها را برای 2 هفته متوقف نموده است.

کرونا هواپیمایی امارات را زمین گیر کرد

تسنیم:با ادامه شیوع ویروس کرونا امروز دوشنبه ایرلاین های دنیا پروازهای بیشتری را لغو کردند. استرالیا و نیوزیلند به شهروندان خود در خصوص سفرهای داخلی غیرضرور هشدار داده اند و امارات پروازها را برای 2 هفته متوقف نموده است. سنگاپور و تایوان هم از ورود مسافران ترانزیت خارجی به خاک خود جلوگیری می نمایند.

در حالی که تقاضا برای انجام سفر به شدت کاهش یافته، بر اساس آمارهای موسسه او ای جی، تعداد پروازهای برنامه ریزی شده در دنیا طی هفته گذشته 12 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. بسیاری از ایرلاین های دنیا گفته اند پروازهای بیشتری طی روزهای آینده لغو خواهد شد.

اندرو هردمن، مدیرکل اتحادیه ایرلاین های منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت: این جنگی علیه یک ویروس است… کاری که ما باید انجام دهیم مراقبت از معیشت شرکت ها و مردم است تا بتوانیم در آینده فعالیت هایمان را به شکلی فعالانه از سر بگیریم.

کشور امارات که 2 شرکت هواپیمایی عظیم امارات و اتحاد را در خود جای داده اعلام نموده که تمام پروازهای مسافری و ترانزیت های فرودگاهی را برای مدت 2 هفته به حالت تعلیق در می آورد. این تصمیم ظرف مدت 48 ساعت اجرایی خواهد شد، البته پروازهای باری و پروازهای تخلیه اضطراری از این تصمیم مستثنی شده اند.

شرکت هوانوردی امارات روز یکشنبه خاطرنشان کرد، تقریبا تمام پروازهای مسافری خود را در این هفته متوقف می نماید و دستمزد کارکنانش را تا نصف کاهش خواهد داد.

شرکت سنگاپور ایرلاین هم که قبل از اعلام ممنوعیت ورود یا ترانزیت مسافر به این کشور در روز یکشنبه، در حال برنامه ریزی برای به نصف رساندن ظرفیت پروازهای بین المللی خود بود، اکنون میخواهد تا سرانجام ماه آوریل 976 درصد پروازهای بین المللی اش را متوقف کند.

در هنگ کنگ هم شرکت کاتای پاسیفیک ظرفیت مسافری خود را برای ماه های آوریل و می به میزان 96 درصد کاهش داده است.

در نیمکره جنوبی، شرکت های کانتاس، ویرجین استرالیا و ایر نیوزیلند اعلام نموده اند پس از توصیه دولت هایشان برای عدم انجام مسافرت های داخلی غیرضروری، در برنامه پروازهای داخلی خود تجدیدنظر می نمایند.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8632

به "کرونا هواپیمایی امارات را زمین گیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا هواپیمایی امارات را زمین گیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید