کلاهبرداری با عنوان تحویل فوری خودرو

به گزارش مجله آزمون اول، انتشار بعضی مطالب درباره دعوت از مردم برای ثبت نام و تحویل فوری خودرو توسط بعضی افراد سودجو به ویژه در فضای مجازی، سبب شد ایران خودرو دراطلاعیه ای اعلام کرد: بخش نامه های چگونگی و شرایط فروش محصولات شرکت ایران خودرو فقط بوسیله سایت رسمی این شرکت منتشر می گردد.

کلاهبرداری با عنوان تحویل فوری خودرو

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در این اطلاعیه تاکید شده، همه محصولات این واحد صنعتی در قالب طرح های فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه، پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر تا 12 ماهه و مشارکت در فراوری با موعد تحویل حداکثر تا 24 ماهه در قالب قرعه کشی بین متقاضیان عرضه می گردد؛ بنابراین اطلاعیه، دریافت وجه در زمان ثبت نام از متقاضیان، پس از سرانجام فرآیند ثبت نام بوسیله سایت فروش محصولات، کد پیگیری به فرد متقاضی اختصاص یافته و به وی اعلام می گردد.

همچنین با انجام مراسم قرعه کشی برای هر یک از طرح های فروش، به منتخبان پیامکی از سر شماره 300096440 به شماره تلفن اعلامی آنان ارسال می گردد.

افزون بر این، نتایج هر قرعه کشی در پروفایل شخصی متقاضیان در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قابل مشاهده بوده و متقاضیان می توانند در تماس با سامانه 096440 نیز از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند.

ایران خودرو تاکید نموده، پس از واریز وجه توسط متقاضی نیز پیامک تایید واریزی برای وی از سرشماره یادشده ارسال می گردد.

همچنین تمام قرارداد های تحویل شده به مشتریان و منتخبان قرعه کشی، ممهور به مهر نمایندگی مجاز بوده و بنابراین، اسناد قرارداد های تحویل شده توسط شرکت ها یا افرادی که خود را منتسب به ایران خودرو می نامند، بی اعتبار بوده و فاقد ارزش قانونی است.

ایران خودرو تاکید نموده، فروش و تحویل خودرو با قیمت های اغوا کننده یا خارج از شرایط اعلامی از سوی این شرکت جزو مصادیق شاخص کلاه برداری به حساب می آید.

هرگونه پرداخت در صورت برنده شدن، فقط به وسیله درگاه رسمی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و پروفایل شخصی متقاضیان و منتخبان شرکت در قرعه کشی قابل پرداخت بوده و شرکت ایران خودرو هیچ گونه مسوولیتی درخصوص ثبت نام ها و پرداخت های خارج از شرایط عنوان شده ندارد.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22126

به "کلاهبرداری با عنوان تحویل فوری خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری با عنوان تحویل فوری خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید