آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی امروز دوشنبه 8 اردیبهشت به خاتمه می رسد و داوطلبان فقط تا خاتمه ساعت 24 امروز مهلت دارند در این آزمون نام نویسی نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، آبتین حیدرزاده گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون طی روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت بوده است و دیگر این مهلت، قابل تمدید نیست.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز 14 هزار و 20 نفر در آزمون دستیاری ثبت نام نموده اند، گفت: در آزمون دستیاری دندانپزشکی بیش از 300 نفر ثبت نام نموده اند و در آزمون دستیاری پزشکی 762 نفر ثبت نام داشته ایم.

حیدر زاده اضافه نمود: مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از شنبه ششم اردیبهشت 99 شروع شد و داوطلبانی که پیش از این در مهلت های مشخص پیروز به ثبت نام نشدند، می توانند با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir برای ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی گفت: این مهلت تنها تا سرانجام امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد و در این بازه زمانی، کسانی که پیش از این ثبت نام کردند می توانند به ویرایش اطلاعات خود نیز بپردازند.

به گفته این مسئول، ضوابط و مقررات، همان مقررات قبلی و مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام است و تغییری ندارد و زمان دقیق برگزاری این آزمون متعاقباً از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10817

به "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید