ابلاغ بخشنامه جشنواره رویش به دانشگاه ها تا خاتمه هفته ، خلائی در برگزاری فعالیت های فرهنگی نداریم

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم گفت: بخشنامه برگزاری جشنواره رویش دانشگاهی تا خاتمه هفته به دانشگاه ها ابلاغ می گردد.

ابلاغ بخشنامه جشنواره رویش به دانشگاه ها تا خاتمه هفته ، خلائی در برگزاری فعالیت های فرهنگی نداریم

محمد هادی عسگری، مدیر کل فرهنگی وزارت علوم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت فرهنگی دانشجویان در دانشگاه ها با توجه به تعطیلی دانشگاه ها گفت: با وجود تعطیلات دانشگاه ها فعالیت فرهنگی دانشجویان، کانون های دانشجویی، تشکل های دانشجویی و سایر گروه ها دانشجویی شناسنامه دار نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم داشته است.

وی اضافه نمود: ساعت فعالیت های رسمی با ساعت فعالیت های مجازی متفاوت است، اما این فعالیت ها در بستر فضای مجازی دنبال می گردد و ابلاغیه دستور العمل جشنواره رویش را تا خاتمه هفته ابلاغ می کنیم و دانشگاه ها را مقید کردیم که جشنواره رویش دانشگاهی را برگزار نمایند و رویش ملی را هم برگزار می کنیم.

عسگری اضافه نمود: به دنبال این هستیم که خلائی در برنامه های فرهنگی اجتماعی دانشگاه ها ایجاد نگردد. همچنین دستور العمل برگزاری انتخابات کانون های دانشجویی ابلاغ شده و بسیاری از دانشگاه ها این انتخابات را برگزار کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم اعلام نمود:امیدواریم که در دوره کرونا فعالیت دانشجویی بتواند مانند قبل تاثیر گذار باشد.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17958

به "ابلاغ بخشنامه جشنواره رویش به دانشگاه ها تا خاتمه هفته ، خلائی در برگزاری فعالیت های فرهنگی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ بخشنامه جشنواره رویش به دانشگاه ها تا خاتمه هفته ، خلائی در برگزاری فعالیت های فرهنگی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید