احتمال برگزاری جشن قهرمانی لیورپول در پارکینگ استادیوم گودیسون پارک!

به گزارش مجله آزمون اول، شاگردان یورگن کلوپ ممکن است مجبور شوند جشن قهرمانی شان در لیگ برتر انگلیس را در پارکینگ استادیوم رقیب همشهری خود برگزار نمایند.

احتمال برگزاری جشن قهرمانی لیورپول در پارکینگ استادیوم گودیسون پارک!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، با توجه به پروتکل بهداشتی مسابقات لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال لیورپول ممکن است هفته آینده مجبور گردد جشن قهرمانی اش را در پارکینگ استادیوم خانگی تیم فوتبال اورتون برگزار کند.

در صورتی که منچسترسیتی چهارشنبه در مصاف با آرسنال مغلوب گردد، لیورپول با کسب پیروزی در دربی مرسی ساید اولین قهرمانی اش در لیگ برتر انگلیس بعد از 30 سال را قطعی می نماید.

به منظور امکان پذیر شدن فاصله گذاری اجتماعی قیدشده در پروتکل بهداشتی لیگ برتر انگلیس، اعضای تیم فوتبال اورتون به عنوان میزبان دربی مرسی ساید مجبور هستند که از هر دو رختکن تیم میزبان و میهمان استفاده نمایند. به این ترتیب قرار است یکسری کابین های موقت به عنوان رختکن برای تیم میهمان یعنی لیورپول در فضای پارکینگ استادیوم گودیسون پارک مستقر گردد تا شاگردان یورگن کلوپ در آنها لباس های خود عوض نمایند.

گویا در همان محل هم قرار است محلی برای خودروها و دست اندرکاران واحد پخش سیار در نظر گرفته گردد تا جشن قهرمانی صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر پوشش تلویزیونی داده گردد. این بدان معناست که احتمالاً بازیکنان لیورپول حتی لازم نیست در ابتدای بازی یا بین دو نیمه از تونل های باریک استادیوم گودیسون پارک عبور نمایند، چون این امکان را دارند که به صورت مستقیم از زمین بازی به پارکینگ استادیوم و کابین های تعبیه شده در آنجا بروند.

طبق پروتکل پزشکی لیگ برتر انگلیس، بازیکنان لیورپول اجازه ندارند همگی در یک اتاق قهرمانی شان را جشن بگیرند و باید به دو دسته تقسیم شوند و جشن قهرمانی شان هم نباید بیش از 40 دقیقه به طول بیانجامد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12631

به "احتمال برگزاری جشن قهرمانی لیورپول در پارکینگ استادیوم گودیسون پارک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری جشن قهرمانی لیورپول در پارکینگ استادیوم گودیسون پارک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید