باز شدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان

به گزارش مجله آزمون اول، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، باز شدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان صورت می گیرد.

باز شدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان

داستان چیست؟

فریدون اله کمک گفت: همزمان با شیوع موج سوم بیماری کرونا در منطقه فلات مرکزی ایران، بیش از 500 بنای تاریخی و جاذبه گردشگری تحت نظارت این اداره کل براساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا از ابتدای آذر امسال تعطیل شده بود.

او اضافه کرد: با توجه به سیر نزولی کرونا و تبدیل شرایط استان اصفهان از قرمز به نارنجی و سپس زرد، براساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تمامی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تحت نظارت این اداره کل بازگشایی شد.

اله کمک با اشاره به نحوه بازدید از این مجموعه ها تاکید نمود: براساس دستورالعمل های بهداشتی صادره از ستاد مبارزه با بیماری کرونا و همچنین مصوبات صادره از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن استقرار دستگاه های ضدعفونی در ورودی بناهای تاریخی شاخص، بازدید از بناهای دارای فضای سرپوشیده، با رعایت حضور محدود گردشگران در این بناها اجرا شده و بناهای دارای فضای باز نیز با محدودیت های کمتر میزبان گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی استان خواهند بود.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20591

به "باز شدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز شدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید