ترامپ خبرنگار آمریکایی را توبیخ کرد

به گزارش مجله آزمون اول، ترامپ در یک نشست خبری درباره کرونا، یک خبرنگار را به علت انتقاد از ضعف خدمات رسانی پزشکی و درمانی در آمریکا، توبیخ و سرزنش کرد.

ترامپ خبرنگار آمریکایی را توبیخ کرد

به گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست خبری خود درباره تازه ترین تحولات مربوط به شیوع کرونا در این کشور، یک خبرنگار را به علت انتقاد از ضعف خدمات رسانی پزشکی و درمانی به منظور مقابله با کرونا در آمریکا، توبیخ و سرزنش کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: با صدور یک فرمان اجرایی، صادرات تجهیزات پزشکی و ماسک را ممنوع خواهم کرد.

وی گفت: ایالت نیویورک اکنون در کانون شیوع ویروس کرونا واقع شده است. کوشش می کنیم احتیاج این ایالت و سایر ایالت ها در راه مبارزه با ویروس کرونا را تامین کنیم.

ترامپ تاکید نمود: ما در حال مبارزه با یک دشمن نامرئی هستیم. دنیا بسیار دیر به خطر انتشار شیوع ویروس کرونا پی برد. ماسک های طبی جایگزین فاصله گذاری فیزیکی در جامعه نخواهد شد.

: رئیس پیشین سیا: ترامپ نه اخلاق دارد، نه شرافت!

وی با اشاره به تبعات مالی شیوع ویروس کرونا بر آمریکا، خاطر نشان کرد: ما بزرگترین اقتصاد دنیا هستیم و پس از سرانجام شیوع ویروس کرونا دوباره توان مالی خود را بازخواهیم یافت.

این در حالی است که آمریکا رکورد جدیدی در مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا ثبت کرد.

بر این اساس، مقامات بهداشتی آمریکا اعلام کردند شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از 7 هزار نفر عبور نموده به 7 هزار و 86 جان باخته افزایش یافت.

همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا نیز به رقم بی سابقه 275 هزار نفر رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9227

به "ترامپ خبرنگار آمریکایی را توبیخ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خبرنگار آمریکایی را توبیخ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید