تهرانی ها 104 روز هوای آلوده تنفس کردند، فردا هوا گرم می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، از ابتدای سال تا به امروز پایتخت 14 روز هوای ناسالم و 90 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس داشته است.

تهرانی ها 104 روز هوای آلوده تنفس کردند، فردا هوا گرم می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاهد آلودگی هوا بر روی عدد 130 یعنی بازه ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است. البته در 24 ساعت گذشته هم این شاخص بر روی عدد 155 یعنی در شرایط ناسالم قرار داشت.

بر اساس این گزارش توصیه می گردد افراد مبتلا به بیماری قلبی و ریوی، سالمندان و بچه ها، فعالیت های طولانی خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس این گزارش پایتخت از ابتدای سال تا به امروز 14 روز هوای ناسالم، 15 روز هوای پاک، 90 روز هوای ناسالم برای گروه حساس و 182 روز هوای قابل قبول داشته است. این در صورتی است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، پایتخت از ابتدای سال تا به امروز 5 روز هوای ناسالم، 25 روز هوای پاک، 64 روز هوای ناسالم برای گروه حساس و 207 روز هوای قابل قبول داشته است.

پیش بینی می گردد که طی 24 ساعت آینده هم شرایط هوای پایتخت در محدوده قابل قبول و ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد.

روز آدینه دما به حداکثر 7 درجه سانتیگراد می رسد و برای شنبه پیش بینی می گردد کمینه دما 5 درجه سانتیگراد و بیشینه دما 12 درجه سانتیگراد باشد.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20816

به "تهرانی ها 104 روز هوای آلوده تنفس کردند، فردا هوا گرم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها 104 روز هوای آلوده تنفس کردند، فردا هوا گرم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید