تکواندو قهرمانی دنیا 2019، پیروزی هادی پور در نخستین مبارزه

به گزارش مجله آزمون اول، تنها نماینده ایران در روز دوم رقابت های تکواندوی قهرمانی دنیا، در نخستین مبارزه برابر حریفی از نیجریه به رجحان رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

تکواندو قهرمانی دنیا 2019، پیروزی هادی پور در نخستین مبارزه

به گزارش خبرنگاران، در شروع رقابت های روز دوم تکواندو قهرمانی دنیا 2019 در منچستر انگلیس، آرمین هادی پور نماینده وزن 54- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست برابر ماهامادو آمادو از نیجریه به روی شیاپ چانگ رفت و در خاتمه با نتیجه قاطع 20 بر 9 به رجحان رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

رقابت های وزن 68- کیلوگرم نیز امروز (پنج شنبه) در حال برگزاری است اما میرهاشم حسینی نماینده ایران در این وزن بدلیل کارشکنی سفارت انگلیس در صدور ویزا، نتوانست راهی این رقابت ها گردد.

به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های روز گذشته (چهارشنبه) مهلا مومن زاده تکواندوکار 17 ساله وزن 46- کیلوگرم بانوان ایران که برای نخستین بار راهی رقابت های دنیای شده با شکست تمامی رقبای خود به فینال راه یافت و امشب (پنج شنبه) برای کسب مدال طلای دنیا به مصاف نماینده کره جنوبی می رود.

محمد پلنگ افکن و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در روز نخست نیز با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت ها کنار رفتند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1352

به "تکواندو قهرمانی دنیا 2019، پیروزی هادی پور در نخستین مبارزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو قهرمانی دنیا 2019، پیروزی هادی پور در نخستین مبارزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید