خبرنگاران مسوولان کشوری میهمان خراسان رضوی طی هفته پیش

به گزارش مجله آزمون اول، مشهد- خبرنگاران- استان خراسان رضوی در هفته ای که پشت سر گذاشتیم میزبان چند نفر از مسوولان کشوری در حوزه های مختلف نظیر بهداشت و درمان، اقتصاد و ورزش بود.

خبرنگاران مسوولان کشوری میهمان خراسان رضوی طی هفته پیش

هفته گذشته معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مربی و بازیکنان تیم تراکتور سازی تبریز در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی حضور داشتند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور در شهرستان نیشابور از بیمارستان های 22 بهمن و حکیم دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید 19 بازدید کرد.

دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه این بازدیدها به خبرنگاران گفت: موثرترین عامل درمان بیماران مبتلا به کووید 19 کادر درمانی است نه دارو و هر چه کادر درمانی مهارت و تجربه بیشتری داشته باشند، احتمال نجات بیماران افزایش می یابد.

وی همچنین روز آدینه با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت سیدی مشهد ویژه کرونا در جریان فرایند رسیدگی به بیماران سرپایی مشکوک به کووید 19 در این کلانشهر نهاده شد و ضمن قدردانی از کوشش های صورت گرفته در راستای خدمات رسانی به شهفرایندان، نحوه خدمات رسانی به مراجعان، فرآیند غربالگری و نمونه گیری از بیماران مشکوک به کووید 19 در مشهد را مورد ارزیابی قرار داد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز هفته گذشته در سفر خود به مشهد طی نشستی با مدیران اتحادیه های این شهر گفت: از مجموع 397 اتاق اصناف فعال در کشور 26 اتاق و معادل هفت درصد از این تشکل در خراسان رضوی مستقر هستند.

محمدرضا کلامی اضافه نمود: تعداد اتحادیه های صنفی فعال در کشور 478 واحد است که از این تعداد 96 اتحادیه در مشهد استقرار دارند، ضمن اینکه 220 هزار واحد صنفی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد 113 هزار واحد متعلق به مشهد است.

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور در این نشست ادامه داد: ضروری است ضمن اطلاع رسانی گسترده به صنوف مرتبط، اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر استان اقدام موثر به منظور تسریع در جذب سهم استان از مجموع تسهیلات پرداختی دولت به کسب و کارهای متضرر از کرونا انجام گیرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز سه شنبه هفته قبل برای شرکت در مراسم شروع مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان به مشهد سفر کرد.

محمد ترکمانه در جمع خبرنگاران گفت: روزانه 2 هزار و 500 کیت تشخیص کرونا توسط شرکت های زیرپوشش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فراوری می گردد.

وی اضافه نمود: با شیوع ویروس کرونا در زمینه درمان وارد شدیم که فراوری روزانه 250 هزار لیتر ژل ضدعفونی کننده و فراوری داروی رمدسیویر توسط شرکت های داخل کشور از جمله اقدامات در این حوزه است و همچنین نهضت فراوری ماسک نیز با فعال کردن بزرگترین کارخانه فراوری ماسک خاورمیانه با ظرفیت فراوری چهار میلیون ماسک در این دوران انجام شد.

ملاقات تیم های فوتبال شهرخودرو خراسان و تراکتورسازی تبریز در ادامه بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران نیز پنجشنبه هفته قبل در استادیوم امام رضا (ع) مشهد با نتیجه تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14095

به "خبرنگاران مسوولان کشوری میهمان خراسان رضوی طی هفته پیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسوولان کشوری میهمان خراسان رضوی طی هفته پیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید