کشتی تفریحی گرند پیری در بوشهر پهلو گرفت

به گزارش مجله آزمون اول، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان بوشهر از کشتی مسافربری و تفریحی گرند پیری بازدید کردند.

کشتی تفریحی گرند پیری در بوشهر پهلو گرفت

محمدحسین ارسطوزاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر درباره این کشتی گفت: کشتی گرند پیری ساخت فرانسه است که با رایزنی های اجرا شده در جهت توسعه روابط تجاری و گردشگری با کشور قطر راستا ترددی دریایی در این راستا راه اندازی خواهد شد.

ارسطوزاده ادامه داد: این کشتی ظرفیت مسافری 1700 نفر برای راستاهای کوتاه را دارد و در راستاهای طولانی 870 نفر ظرفیت این کشتی است. همچنین 512 تخت اقامتی و سالن های نمایش، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس و سالن ورزشی در این کشتی تعبیه شده است.

این کشتی ظرفیت گنجایش 700 خودرو را دارد و همچنین سالن های باربری آن می تواند همزمان 42 کانتینر را بارگیری کند.

راه توسعه گردشگری در استان بوشهر، استفاده از پتانسیل خوب دریاست که در این سال ها مغفول واقع شده است و باید در این راستا کوشش کنیم و این را به عنوان اولویت خود قرار دهیم.

دریا نعمت بزرگی است که استان بوشهر با بیشترین هم مرزی با خلیج فارس می تواند دروازه توسعه گردشگری در سطح کشور باشد و این مهم با همت همه دستگاه های اجرایی و سازمان ها حاصل می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1714

به "کشتی تفریحی گرند پیری در بوشهر پهلو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی تفریحی گرند پیری در بوشهر پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید