صدور دعوت نامه های جدید به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو برای داوطلبین اکسپرس اینتری

به گزارش مجله آزمون اول، در سال 2018، مجموعا، 1,297 دعوت نامه به وسیله برنامه ها مهاجرت استانی همراستا با اکسپرس اینتری، صادر شده است. برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو، مجددا دعوت نامه های جدیدی را برای داوطلبین اکسپرس اینتری صادر نمود. این برنامه، 488 داوطلبی که دارای پروفایلی در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری بودند، دعوت به مهاجرت استانی انتاریو نمود.

صدور دعوت نامه های جدید به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو برای داوطلبین اکسپرس اینتری

جدیدترین دراو (DRAW) در تاریخ 12 فوریه انجام شد و برای انتخاب داوطلبین اکسپرس اینتری که امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) بین 435 تا 441 بود، اظهارنامه های علاقمندی (NOI) صادر نمود.

طبق اظهارات استان انتاریو، دعوت شدگان، افرادی بودند که پروفایل اکسپرس اینتری خود را بین 1 ژانویه و 8 فوریه سال 2018 ساعت 4 بعد از ظهر، ارائه کرده بودند. داوطلبین اکسپرس اینتری که دعوت نامه NOI را دریافت می کنند، می توانند برای مهاجرت استانی به وسیله انتاریو اقدام کنند. در صورت موفقیت، 600 امتیاز دیگر به امتیاز CRS آنها افزوده خواهد شد. برنامه اولویت سرمایه انسانی به OINP این امکان را می دهد تا بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری را به دنبال داوطلبینی که امتیازشان بیش تر از 400 است و معیارهای دیگر را برآورده می کنند، جستجو نماید.

چهارمین دوره دعوت HCP در سال 2018

این چهارمین باری است که به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی در سال 2018، دعوت نامه صادر شده است. رویهم رفته، مجموع 1,297 دعوت نامه در چهار دراو صادر شدند که سه مورد دیگر آن در تاریخ های 23 ژانویه، 25 ژانویه و 8 فوریه به وقوع پیوست.

OINP گفت که داوطلبین دعوت شده در آخرین دراو، به وسیله جستجویی که در تاریخ 25 ژانویه در بانک اطلاعاتی صورت گرفته بود، شناسایی شدند.در بروزرسانی امروز، OINP گفت که همچنان به صدور NOI به داوطلبین واجد شرایط بر یک مبنای منظم به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی، ادامه خواهد داد.

برنامه های استانی در سیستم اکسپرس اینتری در سال 2018

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11628

به "صدور دعوت نامه های جدید به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو برای داوطلبین اکسپرس اینتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور دعوت نامه های جدید به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو برای داوطلبین اکسپرس اینتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید