کروز: استیضاح ترامپ به جایی نمی رسد

به گزارش مجله آزمون اول، یک سناتور ارشد جمهوری خواه می گوید استیضاح ترامپ پس از ورود به سنا به در بسته می خورد و به جایی نمی رسد.

کروز: استیضاح ترامپ به جایی نمی رسد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تد کروز سناتور ارشد جمهوری خواه روز یکشنبه گفت انتها فرایند استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور شروع شده و بعد از ورود پفراینده به سنا، این لایحه مختومه می گردد.

کروز که با شبکه ای بی سی گفت وگو می کرد، در این مورد گفت: فکر می کنم که این شروع انتها این محاکمه نمایشی است که در مجلس نمایندگان شاهد آن بوده ایم.

وی اضافه نمود: فکر می کنم که [این لایحه] به سنا می آید. ما آن را به شکلی منصفانه پیش می بریم و بعد [پفراینده] به جایی نمی رسد، چراکه حقیقتی [در اتهامات مطروحه] وجود ندارد.

وی در ادامه استیضاح ترامپ توسط دموکرات ها را اقدامی سیاسی توصیف کرد و گفت هیچ شواهد و مدارکی برای اثبات اتهامات مطرح شده علیه ترامپ وجود ندارد.

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریتی دموکرات دارد، از چند هفته پیش و بعد از افشای فشار ترامپ به دولت اوکراین برای یاری به بدنام کردن جو بایدن نامزد بالقوه دموکرات ها در انتخابات 2020 میلادی، تحقیقات استیضاح ترامپ را شروع نموده اند. ترامپ به سوء استفاده از اختیاراتش و ممانعت از تحقیقات کنگره متهم شده است. انتظار می رود مجلس نمایندگان این هفته در خصوص استیضاح ترامپ رأی گیری کند.

در صورت رأی آوردن این لایحه، استیضاح به سنا می رود؛ جایی که اکثریتی جمهوری خواه دارد و بعید به نظر می رسد که به استیضاح ترامپ رأی مثبت دهد.

ق

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4835

به "کروز: استیضاح ترامپ به جایی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروز: استیضاح ترامپ به جایی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید